П’ять років тому було встановлено, що роботодавець має право здійснювати покупки лише за підтримки платформи Prozorro, використовуючи сайти, які отримали необхідну акредитацію.

Зазначений веб-сайт Prozorro створений у період складання будівництва державних закупівель. Завдання порталу – забезпечити відкритість аукціонів, зменшити вплив пошкоджених деталей і добросовісно надавати дані для будь-якого клієнта.

Сьогодні система Prozorro дасть вам можливість створювати, публікувати конкурси онлайн, обмінюватися з учасниками дорогими статтями, як вам зручно. Але найголовніше: сайт повністю доступний для перегляду та контролю.

Проводити транзакції природним шляхом за допомогою порталу Prozorro неможливо. Робота в структурі цифрових закупівель здійснюється лише за підтримки спеціальних цифрових торгових майданчиків, акредитованих Міністерством утворення сфери економіки і торгівлі в Україні.

На УЕБ можна легко знайти список усіх державних закупівель, взяти участь в аукціонах, запропонувати продукт чи набір послуг країні чи бізнесу та скористатися всіма необхідними послугами.

Становлення української земельної реформи

Україна цього року, а точніше 1 липня, відкрила ринок землі. Справжнім стає закон № 552-IX про земельний обіг, ухвалений Верховною Радою ще торік. На формальному рівні – це історична подія. Адже цей закон дозволяє власникам землі сільгосппризначення продавати свою власність. А у фермерів – здійснити перехід від оренди та ситуативного виробництва до планового господарювання на власній території. 

Бажання гідної та всебічної підготовки до незворотних та кардинальних змін у земельній сфері призвело до чималої відстрочки набрання чинності законом. 

Земельний ринок функціонує понад 100 днів. Перші чотири місяці відкритих торгів показали всі проблемні питання, що виникають у учасників ринку, та всі зміни, що виникають у присутніх правилах та процедурах.

Державна електронна торговельна система «Прозоро. Продаж» провела перші земельні торги. На момент 8 листопада у системі заявлено 510 аукціонів, які мають загальний бюджет 245 млн грн. Площа землі, що бере участь у торгах, становить майже 2,3 тис га.

Цікавим фактом є те, що першою було продано ділянку площею 0.23 га, розміщену на території Кам’янка-Бузької міської ради Львівської області. Щоб його купити, у протистоянні зійшлися лише троє учасників. Переміг своїх конкурентів Андрій Мазурак, який запропонував найвищу ціну за землю. За час аукціону стартова вартість збільшилася більш ніж у 4 рази – від 704 тис до понад 3 млн грн.

На земельній ділянці планується будівництво торгових будівель та їх обслуговування. Після закінчення аукціону переможцем підписується протокол торгів, договір про купівлю-продаж та перераховує організаторам необхідну суму за придбану ділянку.

Того ж дня була здана в оренду земля, що займає площу 1,3 га у Дрогобичі. Протягом трьох років міськраді виплачуватиметься понад 227 тис грн за кожний рік.

Умови оформлення звіту про виконання договорів на майданчику Прозоро 

Звіти про виконані договори в Прозоро публікуються у разі: 

  • закінчення строку дії договору; 
  • виконання всіх умов; 
  • розірвання договору. 

Порядок оприлюднення звіту про виконані договори Прозоро Для публікації звіту про виконання договорів у Прозоро є 20 робочих днів з дня його виконання, розірвання або закінчення терміну дії. Опубліковано звіт на сторінці закупівель. Договір публікує Замовник. Саме він вирішує, що буде основою даної процедури. Після абсолютного виконання умов обома сторонами (всі послуги надано, надано товар або послуги, за все проведено оплату), на майданчику Прозоро опубліковується звіт. 

Як тільки звіт буде опубліковано, внести будь-які зміни стає неможливо, адже процедуру завершено. Сам звіт має містити: 

  1. Номери оголошень про проведення закупівель або номери повідомлень про план укладання договорів про закупівлю.
  2. Номери договорів та дати укладання.
  3. Ціни, зазначені у договорах про закупівлю.
  4. Офіційні назви юридичних замовників, ідентифікаційні коди місцезнаходження, категорію.
  5. Офіційні назви підприємств або ПІБ фізичних осіб, які надаватимуть послуги, виконуватимуть роботи чи виставлятимуть товари.
  6. Ідентифікаційні коди для юридичних осіб, реєстраційні номери карток платника податків або дані паспортів для фізичних осіб.
  7. Місцезнаходження для юридичних осіб або адреси місць проживання для фізичних осіб, які постачають товари, надають послуги або виконують роботи, контактні телефони.
  8. Назва предметів закупівель.
  9. Місця постачання товарів, надання послуг чи виконання робіт, строки, їх кількість.
  10. Строки дії договорів. 
  11. Суми виплат за договорами.
  12. Причини розірвання, у разі потреби.

Про реалізацію майна в системі Прозорро.Продажі ви можете прочитати в статті sale.ueex.com.ua/filter/write-off-resources-of-the-government-reserve.

admin_newchem
seosasha@yandex.ua